aselliyam23 üzgünüm ama ikisi de değil.. siyah güzel ama klasik ve ağır bir model. düğündekilerin yüzde yetmişi siyah giyer. ayrıca seni çok kapatır . haki renk olarak güzel ama model güzel değil eklentiler de çok yapay duruyor.. etek kısmı dökümlü prenses /balon kol. renk olarak da bordo ya da lacivert tonlarını tavsiye ediyorum 🌺