Bizimde doğduğundan beri kusma sorunu var bu aylarda daha arttı 3 aylığız suan normalde azalması gerekirken doktora götürdüm reflü olabilir dedi.
Motis şurup yazdı etki etmedi geçen tekrar götürdüm
AR mama kullanmayı dene bakalım bi dedi aptamilin anti reflü mamasını aldım muhallebi gibi kusma sorunumuz suan geçti. Yoğun kıvamlı olduğu için çıkartamıyor ama pahalı bir mama 1000tl yani muhtemelen bitince bir daha kullanamam ocağımı söndürür 😄
Her beslenmeden sonra sık sık kusuyorsa reflüdür.
Arada ağzına acı tat gelmiş gibi buruşturuyorsada, sık sık uykudan uyanıyorsada sürekli hıçkırık falan tutuyorsa bunlar belirtileri.