Selam kızlar;
Dün iyi uyumuş ve dinlenmiştim ve de daha iyi beslendim
Bebeğim tam üç kere doydu sütümle. Sevinçten ağlamıştım. Hatta gülücükler saçtı. Bir 60 lık mama yemişti sütler hariç.Sonra tesadüf eseri Yaklaşık 12 saat sonra (huysuzluk yapmayınca alt değiştirmek aklıma gelmedi) altını değiştirdim ve kuş gibi hafif bezi :( acaba o an doydu ama sütüm mü kalitesiz yaramadı. Ya da prima çok mu emiyo, kuruluk hissi. :( kesin mi yaramıyo acaba? Kesin kilo almaz mı bu durumda :( hiç umut yok mu