Kızlar kimlik babamın arabasında kalmış çocuğun ya
Ateşi var acile gitmemiz lazım düşmüyor ateşi 39 40 ne yaparsak düşmedi
Babam uzakta gelemez
Ben nasıl gösterebilirim kimlik yok diye bakmayacaklar
Kendiminkini e devletten açar gösterirdim oğlumunkini nereden bulabilirim kimlik belgesini falan