Deletedmom_216 EndlessLove_ kumtel marka kullaniyorum aygaz da. Bi sorun yasamadim hic ama diger urunleri naisldir bilemiyorum. Aslinda kumtel pek onermiyolar ankastre sette diye duymustum
basemode EndlessLove_ künyeli kullanıyorum trendyoldan almıştım. Çok memnunum. Sadece fırının ısıtma sistemi açıkta benim onun kapalı rezistasnslısını alırdım dikkat etseydim.
EndlessLove_ Deletedmom_216 benimde baya kafam karıştı 🥹 olanda var olmayanda var bide şans işi diyorlar. Modeline görede değişiyodur belki memnuniyet. Bazılarının fırını fanlı bazılarının fansız modelli mesela
amazontuba EndlessLove_ kumtel kardeşim ve arkadaşım kullanıyo çok memnunlar. Ben luxel kullanıyorum fazlasıyla memnunum
EndlessLove_ Ogulluana birde model farklılığı oluyo illa ki sanırım sizin var mı setin bi kodu veya numarası ☺️
tinimimihanim EndlessLove_ 4 yıl olacak itimat kullanıyorum bir problem yaşamadım hiç hızlı pişiriyor
tinimimihanim EndlessLove_ evet bir sıkıntı yaşamadım çok fazla programlari yok ama standart şeyler var