Merhaba anneler bebeğimin ilgisini çeker diye piyanolu oyun halısı aldım ama ne zaman oynaması için bıraksam ağlıyor sinirleniyor destek veriyorum yanında durarak o da olmuyor ama yorumlarında herkes işte rahat ediyorum kendi başına oynuyor işlerimi yapıyorum vs vs yazmış bir benim bebeğim mi böyle sizler de durumlar ne ?