Benim kızlarımın ikisi de diş çıkarırken bu şekilde oldu biraz da kış mevsime denk geldiğinden sanırım 6. Ay civarında üst solunum yolları doldu gözleri kızardı çapaklandı enfeksiyon kapmış o dönemde . Sanırım bağışıklığı düştüğü için oluyor ben doktora götürdüm yine de steril damla verdi kullandım bir süre. Daha sk emzirdim zamanla azaldı.