mlkdmrci Selamın aleyküm dün bebeğimi haftasına göre düşük doğduğu için ve daha da kilosu düştüğü için yoğun bakıma aldılar ben belli saatlerde emzirmeye gidiyorum doktor sga bebek diyebiliriz gibi bir şeyler dedi internette o kadar çok bilgi var ki kafam karıştı sonra daha net konuşuruz dedi lütfen bana akıl verir misiniz bu bebekler nasıl oluyor ileride ne olacak zaten lohusayım kendimi çok kötü hissediyorum
Cennet70 mlkdmrci benım bir bilgim yok canım geçmiş olsun bol dua edelim ama bebişler çok güçlü oluyor onu biliyorum hemencecik toparlansın kavuşun inşallah ❤️
hunilimomy mlkdmrci gebelik haftasına göre küçük dogan bebek demek sga. Ne kadar erken dogdu bebeginiz kac hafta kac gram düzenli doktor takibi ve düzenli beslenme ile toparlanır korkmanizi gerektirecek bi durum yok. Genellikle diger normal doğan bebeklerle gelişimlerini yakalarlar eger geride kalan olursa da endokrin takibi ile ilerler sürec
suhedaaaaa mlkdmrci İnternetten baktımda kötü bir bilgi görmedim hiç. Sadece gebelik yaşına göre düşük doğum ağırlığı olan bebek yazıyor. Rabbim bir an önce kavuşmayı nasip etsin. Birlikte sağlıklı, mutlu, huzurlu bir ömür boyu yaşayın inşallah.
imaddesi mlkdmrci benim bebeğim 38+1′de 2618 gram doğdu. Yani SGA oluyor. Gelişimsel olarak hiçbir sıkıntı yok sadece kilo alımı alt sınırdan gidiyor. Onda da mama kabul etmedi belki mama alsaydı daha hızlı bir şekilde kilo alabilirdi.