yavruaslanlar kızlar bezini cıkardık cok içleniyor bakıyor ağlıyor cok az yaptı sımdı 1 saatlik yolumuz var giderken bez taksam mı takmasam mı daha söyliyemiyor fazla da of ne zor süreç? nasıl yapayım kızlar
cevriyeee yavruaslanlar oyalayacak birsey bulun kızmı , erkekmi ? Erkekse yolda çişi Gelirse kolay şişeye yapar
cevriyeee yavruaslanlar ilk zamanlar ben kandırıyordum hadi şişeye ciş yapalım çiçeklere dökelim suluyalım diye öyle öyle alıstı deneyin bir isterseniz