Selam anneler, bebeğim gazlı bi bebekti 40 günlük olana kadar aptamil pronutra kullandık sonra gazı hafifletmek için sma comforta geçtik 1 haftadır bunu kullanıyoruz ve işe yaradı evet gazımız hafifledi ama aptamille 2,5 saatte bir acıkan oğlum sma comfort ile 1,5 saatte bir acıkma ağlaması yapmaya başladı ve 1,5 saat çok kısa süre olduğu için bir şekilde oyalayıp 2 saatte bir vermeye çalışıyorum.
- Sorum şu : benimle aynı sorunu yaşayan var mı yani sma comfortun acaba doyuruculuğu mu az?? Yani süreklide mama değiştirip çocuğun dengesiylede oynamak istemiyorum ama bir yandan da artık beslenme saatini uzatıp içtiği mama miktarını çoğaltmam gerekiyor nasıl yapabilirim aynı durumda olan var mı nolur HELPP
(Şuan 2 saatte bir 80 ml içiyor 47 günlük)