sessi lego alabilirsin çeşit çeşit varlar biz boru lego, blok lego ve klasik legolarla aylardır oynuyoruz bir de meyvelerimiz var o kadar manyetikleri önermem henüz bence manyetik lego için küçük bir de onları gereksiz derecede pahalı buluyorum bence çocukların bir kaç oyuncağı olmalı geri kalan kısımlar vakit varsa aileyle yapılmalı arkadaşına ışın kılıcı almışlar o da istedi bugün kızımla ikimiz yaptık ( tuvalet kağıdı rulosunun içine pişirme kağıdını rulo yaptık bantla sabitledik içine Led atıp üstünü kapattık eğlendik beyni efor sarfetti ona kıymet veriyor çünkü emek verdi alacak parası olsa bile ben bunu yapabilirim diye belki düşünecek her şey satın alınamıyor maalesef fazla oyuncak olunca bir süre sonra sapıtıyorlar denendi (çocuktan çocuğa değişiyor tabii) bu yüzden sadece el yapımı oyuncak tarifleri verebilirim legolsr dışında satın almadım 😥