Cildiricam ben mi takıntılıyım yoksa normal mi bilmiyorum . Çoğu bez kızımın poposunda kızarıklık yapıyor ki ben bezini çok sık değiştiren biriyim kaka yapar yapmaz uçarak değiştiririm aşırı çiş yapmasına fırsat tanımam hemen değişirim hiç çiş yapmamış bile olsa ½ saat sonra mutlaka değişirim dışarı da değilsem tabi .
İlk doğdu sleepy kullandım ama aşırı dar kalıp elendi molfix çok uzun süre kullandım sonra yaramamaya başladı aşırı pişik yaptı primaya geçtim prima da aybi şekilde pişik yapmaya devam etti bu arada molfix ve priminin her çeşidini denedim . Bebem natural aldım güzeldi ama poposu çiş dahi yapsa kızarıyor canbebe aldım şuan Bi tik daha iyi gibi ama hala popoda kızarıklık görüyorum hiç hoş değil canı yanıyor gibi geliyor krem kullanıyorum ama ben bu tarz şeylere maruz kalsın istemiyorum sizler ne kullanıyorsunuz ve böyle şeyler yaşıyor musunuz