defnes32 boyun ağrısı ve beraberinde sırt ağrısı oldu ne oturmak ne yatmak işkenceydi hele ki çocuğu emzirmek . Sıcak su torbası koydum hep sonra kolum ağrıdı midem bulandı kalp krizi bile olabilir mi diye acile gittik doğum yapalı 1 hafta olduğunda . Tüm testler yapıldı ve doktor anestezi yan etkisi dedi. Sade kahve uyku bol su önerdi . Bir de benim kanım çok düşmüştü doğumda doktor damardan demir takviyesi vs yapınca kendime geldim ama kendime gelmem 15 günü buldu . Sıcak kompres yapın , sıcak duş alın ama dikişlerinize dikkat edin . Çok ağrınız olursa da acil de kas gevşetici iğne yaptırın