Selam canım anneler bebeğim 9 aylık oldu meme reddine geçti çok düşkündü normalde kendini onda sakinleştirirdi şimdi ise bıraktı zaten biberon hiç almayan bir bebekti mamadan nefret ediyordu halada almaz ama benide emmeyi bıraktı çıktığı kadar sagip mamalarına katip veriyorum mecbur icmiyo yoksa bu süreçte emzigede başladı 9aylik olup red edip tekrar emmeye başlayan varmı bebekleri