Bebeğim 11 aylık sürekli kaka yapıyor günde 6 7 bazen 8 kere bir ikisi az azdır, kalanları çok çok. Ek gıda yiyor genellikle yediğine göre de daha çok yapıyor kıvamı kokusu değişiyor ama daha yiyor 1 saat içinde yapıyor. Bu normal mi kaka temizlemekten de yıldım bide sürekli taşıyor cıvık kıvamlı olduğu için normalse yine neyse sağlıklı olsun yeterki de