atarepla 10.5 aylık oğlum salatalığa bayılıyor ama sert diye veremiyorum eline. Rendeleyerek veriyorum ona da üşeniyorum hep yapmaya. Ne zaman eline verebiliriz ya? 5 tane dişi var.
duruistwo atarepla Dışını kes canım için rahat etmiyorsa iç kısmı yumuşak ya Rahatlıkla yiyebilir yanında olursun sadece
Karanirem atarepla ortadan dikey sekilde ikiye bölerek sizin gözleminiz altında verebilirsiniz aslında bende veremiyodum cogu seyi direk boğazına kacırıyodu
betul97_ atarepla Verebilirsin canım ben veriyorum ilk başta kendim elimde ısıttırıyordum çünkü eline verince büyük ısırıyordu çiğneyemiyordu. Isıra ısıra alıştı çiğnemeyi öğrendi şimdi 4’e bölüyorum veriyorum eline yine tabi gözümün önünde yiyor kızımında 8 dişi var