Bebeğim 1 aylık, tam 1 hafta tüm yüzü boynu ve ensesi komple korkunç bir şekilde isilik oldu. Uzman cildiyeciye bile götürdüm çocuk doktorunun haricinde hatta kortizonlu krem vermişlerdi. Ama hiçbirini kullanmadım, sadece çok sıcak olduğu için günde 2 kez sabah akşam ılık suyla banyo yaptırdım ve gün içerisinde sık sık isilikli bölgeleri bebek losyonuyla nemlendirdim. Banyo yapmadığı zamanlar kaynatılmış ılımış saf suyla yüzünü pamukla sildim. Ertesi hafta düzelmişti