gamzesameturkoz
30 aylık iken başladık biz de kızımı bir gece kaldırdım yaptı , sonraki gece çıldırmış gibi ağladı şok oldum çok üzüldüm çiş de yapmadı, tuvalet yapıp yatırıyorum bir gün eşim yatırdı elim bulaşık tuvalete götür dedim yapmadı dedi geçti o gün sabaha karşı yaptı 1 ay olmuştu öğreneli ama çocuk hem erken hem de çiş yapmadan yattığı için onun suçu değil bence ve 2 ay olacak nerdeyse gece gündüz çıkardık çok şükür elhamdülillah tabiki çocuk bunlar dalıp çise giderken kaçırdı iki kez genelde öğrendi çisi diyoduk çocuk kaçırmıyordu😬😥