gamzesameturkoz ya açıkçası çok da delirecek kadar büyük bir problem göremedim çünkü arkadaşım da hemen söylemediklerini söylemişti benim kızım 19 aylık Ben de tam bir tuvalet eğitimine başladım diyemem ama en azından bazen çişlerini lazımlığa yaptırıyorum her seferinde ben teklif ediyorum hadi gidelim diye şu an küçük tabii ki öyle bir beklentim yok ama sizin durumunuzda sizin ayınızda olan arkadaşım zaten hemen kendisi söylemiyor demişti çişim geldi diye, o yüzden normal sanki ya bir de her çocuk farklı biraz daha sizin teklifinize ihtiyaç duyuyordur sonra bir gün tamamen kendi ifade etmeye başlar, aşılır bence zamanla çünkü arkadaşımın kızı da söylemiyordu ilk zamanlar sürekli soruyordu sonra sonra alıştı, kaka tutma gibi ya da işte yapmak istememe gibi bir problem de yok sanırım yani hazır olmada sıkıntı yaşamıyor. O yüzden olacaktır kendinizi de strese sokmayın tuvalet eğitimi tüm hayat boyunca karakteri etkileyen karakter oluşumunda rol oynayan dönemlerden bir tanesi o yüzden denge çok önemli