Ya kızlar malesef ertesi gün kullanmam gerekiyor. Ertes bulamadım bir türlü haftasonu olduğu için nöbetçilerde yoktu bir tek ella bulabildim. Erteste 8 saat emzirmeyn demiş ama ellada 1 hafta diyor. Ne yapıcam 1 hafta emzirmeden yapamam ki içsem mi içmesem mi kafam çok karıştı ağlicam valla.