Kızımın geçen yıl idrarında enfeksiyon çıkmıştı . Ateşli enfeksiyon geçirdiği için gerçekten çok kötüydü 1 hafta hastanede yattık . 1 haftanın sonunda 6 ay boyunca her ay kontrole çağırıldı . 6 ay koruyucu antibiyotik ve böbrekleri temizlemesi için bir ilaç kullandık. İdrar testleri hep yapıldı . En sonunda ateşli idrar yolu enfeksiyonu geçirdiği için böbreklerine bakılması gerekiyor dendi . Böbrek sintigrafisi çekildi . Eğer böbreklerde sıkıntı olsaydı sondalı ultrason yapılacaktı gerek kalmadı en son Ocak ayında son kontrol oldu çok çok şükür bir daha tekrarlamadı. Böbreklerine de bakıldı mı hersey normal mi ? Doktor ateşli geçen idrar yolu enfeksiyonu böbreklere geçebilir demişti 😔