Merveeeee111 2023te doğum yaptım ben. Odalar tek ve çift kişilik. Tek kişilikte öncelik eşi refakatçi kalanlarda. Benim odam çift kişilikti, yanıma biri gelecekti ama hemşireyle kavga ettiğimiz için koymadı tek kaldım, hatta sağ olsun hemşire sabah kahvaltımı bile getirtmedi bu yüzden bana öğlene kadar da aç kaldım. öğlene kadar doğum yaptiysaniz ertesi gün çıkıyorsunuz. Ama akşam doğum yaptiysaniz bir gün daha fazla kalıyorsunuz normal doğumda.
Ben doğumdan memnun kalmadım. Bekleyecekleri vakit varken alelacele suni sancı taktılar. Kendim bebeğin başını çıkardım onlara sadece bebeğin vücudu ve plasenta kalmasina rağmen plasentayi asistan parçalı çıkarmış. Bi anda el kol sokmaya başladılar bana. Tam ağrılarım dindi derken daha beteri geldi. Napıyosanız yapmayın artık diye kavga ettim 3.dogumun diye yapıyoruz dediler (odaya çıkarken hemşireye söylediler de öyle duydum yedikleri haltı) bide her yanimdan kan sulandirici bastılar bide. 1 saat ortadan kalkamadim, oksuremedim, nefes bile alamadım. Şimdiyse hala kontrole vakit bulup gidemedim ama regllerim hem ağrılı hem yoğun geçiyor, artık rahme ne zarar verdilerse.