Hanımlar 1 gece hastanede sarılık için yatıp mavi ışık aldı oğlum. Eve geçtik 2 gun sonra tekrar muayeneimiz var. Toparlamam lazım tekrar yatış olmamsı için, süt ve az miktarda mama takviyesi yapıyorum. Evimin icine sadece 4 gibi günes vuuyor soyup degen yere yatırıyorum yarım saat kadar. Sizce ikindin gunesinin yararı olur mu ve baska tavsiyeniz varsa talibim🤲🏻🌸