organikirmik valla canim bana kalirsa gece uyanil bile yerjm🤣 doğumdan sonra o derecelerdeyjm maalesef . Ya ben hic gece beslenmesi yapmadım çok kükĥk hali dısinda . O yüzden acıkir diye hep yedirip uyutuyordum hatta akşam biraz erken yemksti tekrar yemez diye de yatarken muz yedirdim😁 oyş ama acıkirsa diye kiyamiyordum öğünlerinde çkk yemez çünkü . Uyku sorunu da olduğu içn gece beslemedim ayılmasın vs diye hatta yatmadan yiyince daha güzel dalıyor ,uyuyordu