Gokturkmom uyumak ısterdım ya, kızım doğmadan önce gece 2 de yatar öğlen 2-3 de kalkardım o kdr çok uyurdum kı artık uyumaktan sıkılırdım, koltukta tv ızlerken uyumayı hıc uyanmamayı ısterdım fnjrnrndn😂 saat 3 buçukta yattım suan saat 8 7 de uyandım gecelerı de yatamıyorum kı 1 den berı yatakta döndum durdum 🤣