19 aylık oğlum emzirmeyi bırakalı 2 ay oldu ona rağmen uyumuyor herkes diyordu memeden kesince uyur diye ama maalesef, ilk uyuttuğumda 1-2 saat uyuyup sonra sürekli saat başı uyanıyor gerçekten artık dişlerimi sıkıyorum sinirden napacağım bilmiyorum düzelecekleri de yok🤦♀️