freemomdz Benim oğlum 3 yaşından beridir gidiyor. Yeni 4 yaşına girdi. Geçen evde legolardan silah yapmış . Sizi öldürücem diyordu. Sonra hapiashaneue falan atıcam diyordu . Ay eşimle şok olduk. Hemen gittim okula anlattım durumu eşimde askeri personel bir gün bile belik tabancasını takmamıştır beline sadece çocuklardan olduktan sonra değil öyle söyleyeyim size. Meğerse okuldan çocuk , babası polis herhalde karı koca aralarında konuşurken duyuyor okulda da onu oyuna çevirmiş. Psikolog ilgilendi. Bende evde bak sakin ses tonuyla anlattım oğlum onlar kötü kelimeler , söylenmez. Hatta oyun oynarken “silah kötü alamam deyip oyunda etkin oluyordu. Geçen annesi diyor ki “çocuğunuz oğluma öğretmeli , silah kötü , hapishane kötü söylersen öğretmene söykerm “ diye. O da söylemiyor artık dedi annes de. En iyi okula da gitse çocuk en kolay yolu yine çocuklardan öğreniyor . Allah hayırlı öğretmenler , hayırlı arkadaşlar çıkartsın karşılarına evlatlarımızın.