SeNaGT ben en cok bingo kullanip seviyorum ortanca kokusu cok güzel ama çoğu yerde yok bebek resimli ve manolya cok iyi kokuyo ve aylarca kalıyo kokusu gecen yaz oğlumun tişörtünü yikayip koymustum bu yaz çıkarttığımda hala buram buram kokuyodu yumosun kokularindan çok sıkıldım artık hosuma gitmiyo