Kızlar oğlum 20 aylık oyuncaklarını oynuyor oynadıktan sonra fırlatıyor yada biberon su içiyor sonra hemen atıyor. geliyor benim yüzüme iki eliyle alkış yapar gibi vuruyor nasıl düzeltirim bilmiyorum bu huyunu sinirlenince kendini geri atıyor bu durumu yaşayan varmı acaba