bosbelesisler Bu ay doktor kontrolune gitmedik oğlum 7 ay 15 günlük şehir dışındaydım tamamen unuttum kacirdim mi be yapacağım cok üzgünüm
ozgecankosar bosbelesisler rota aşısınınn 2. Dozu en geç 24 haftaşıkken yapılıyor çok geç kalmışsınız
organikirmik bosbelesisler ben çok anlamadım normalde 2-4 ya da 3-5 yapılıyor siz 3 aydır unuttuğunuzu yeni mi fark ettiniz
AsyaMerve38 bosbelesisler bize doktorum 3. Ay ve 5. Ayda yapılabileceğini söylemişti, üzgünüm ama geçmiş zamanı.