Bende emziriyorum cnm.bebegim 10 aylik memede uyur ve hamileyim kaynanam sutu kesmen lazım zehirler dedi bende doktora söyledim eskiler.oyle soyluyo yanlış bilgi emzir sen kendi bırakana kadar dedi zamanla sutun tadı değişiyor bebek kendi bırakmak isterse bırakır bırakmazsa emzir dedi hatta dogunca ikisini bir bile emzirebilirsin dedi zaten bende kaynanami dinlemedim bana com saçma geldi öyle olması eskilerin dediklerini nedense yapasım gelmiyor benim cahil cahil dusunceler