Merhaba arkadaşlar, annem adana baskent hastanesinde kanser teşhisi koyuldu. Sonraki süreç biraz geç ilerledi tabi. Şu an kemoterapiye başlattılar. Ben ankarada oturuyorum. Annem yanıma gelip burdaki doktorlara da göstereceğiz. Ankara da iyi bir devlet hastanesi ve doktor bildiğiniz var mıdır ? Annem sadece kanser hastaligi yok. Nörolojik olarak da hastalığı var. Ama tam teşhis koyamiyorlar. Yürüyemiyor. Jinekoloji onkoloji iyi bir doktor var mıdır?