julliyettanne Kızlar hep cevremdekıler de dıyor cok zayıf duruyor 9.5 kilo 15 aylık doktora goturdum sadece d vıtamını veriyor iştahlı bır bebek ama neden kılo almıyor doktor gelısım gerılıgı var dedı bu neyden oluyor artık ınsanlara laf anlatmaktan yoruldum
Sermec27 julliyettanne bizimde öyle 13 aylık 8200 civarında bizde çok zayıf dolmuştur hala da zayıf ama yemesi güzel ama çok az alıyor geçen diş çıkarırken yaklaşık 400 gr verdi 3 haftada bilmiyorum benimde çok cânım sıkılıyor
aysebb julliyettanne 21 aylık 10.500 benimde kızım 3 aydır aynı kiloda zaten. 2,5 yaşındaki yiğenim 11 kilo uzun zamandır. Benim kızımda yer mesela genel olarak ama almıyor
tugce1261 julliyettanne gelişim geriliği dediği şey neyden kaynaklıymış doktorunuz söyledi mi ? Zayıf olması sağlıklı ise herhangi birşey ifade etmemeli bence. Her çocuk kendi fabrika ayarları ile doğuyor sonuçta. Gelişim geriliği var ise ne yapılmalıymış yemekten ziyade motor becerileri duygusal becerileri ile mi alakalıymış ?
hira27 julliyettanne benımde bebegım 14aylık 9bucuk kilo herkes zayıf dıyor doktor her bebek aynı olmaya bılıyor dedı iştahlı ama kılo almıyor bende anlamadım
subrk julliyettanne Doktorunuz saçmalamış bence.Yol göstermesi lazım.kendin araştır ne demek.Anne baba olarak siz nasılsınız.Genetik test yaptırabilirsiniz.
nehir20 julliyettanne önce kendi araştırsın bence. Gelişim geriliği farklı bi şey bahsettiği şey büyüme geriliği muhtemelen. Ki büyüme geriliği var demek de o kadar basit değil boyu falan nasıl mesela. Ama yerinizde olsam o doktorla zaman kaybetmek yerine farklı bir doktora başvururdum.
birazquality julliyettanne doktordaki rahatlığa bak ben araştırıp bulacaksam sen niye varsın allahım ya
simseklivekalpli julliyettanne 3 kg doğdu 21 aylik 10.5 kilo. Yiyor ama almıyor. Yaşında 8 kg du doktor kimi çocuk böyle dedi. Perşembe tekrar gidicem ben de.
zehrazehra00 julliyettanne Bizimde aynı durumalar 13aylik 8.5kilo şimdilik az kilo alıyor ama bir buçuk yaşına gelince bakalım dedi doktor. Ayrıca bu çocukların kilolarına karışan elaleme de sinir oluyorum bana da hep çocuğun niye zayıf diyorlar.bende aç bırakıyorum diyorum bi daha sesleri çıkmıyor 😅 size de tavsiye ederim
julliyettanne zehrazehra00 bana da bırde eltımın cocukları cok kılolu vana dıyor cocugunı ver ben 1 ayda nasıl guzel bakıom kılolu yapıyorum
julliyettanne nehir20 farklı doktoroda goturdum gerilik var dedı d vitamını verdı neden dedım bunu kullan konuşuruz dedı
nehir20 julliyettanne kan tahliline bakmadılar mı peki, ne bileyim tsh falan bakılmalı en basiti. Gerilik varsa da endokrine yönlendirmeleri gerekli benim bildiğim. Sadece D vitaminiyle olacak iş değil ki.
zehrazehra00 julliyettanne Sende yok ben yağ fıçısı gibi çocuk sevmiyorum iyi böyle kilosu dersin. Benim de kayınvalidem arada laf sokuyor zayıf iyi bakmiyosun falan diye ama eşim bana bırakmadan cevap veriyor hemen biz gayet iyi bakıyoruz kilosu da iyi kilolu çocuk sağlıklı değil diye.
adaatuna julliyettanne doğum kilosu ve boyuna bakadar persentil tablosundan hesaplayabilirsiniz normal mi değil mi diye