iyikianneyim61 Ben emzirmiyorum sütümü sağarak veriyorum. Çok zor oluyor. Bugün alıştırmak istedim 4 ay 18 günlük alt dişleri cıktı ısırdı . Memeye alıştırmak istiyorum. 15dk da sağıyorum iki memeyi . Isırması canımı yakıyor.onceden emziriyordum hastanede yattım biberona alıştı. 4. Ayda da biberon reddi yaşadık uykusunda besliyorum hala . Memeye alıştırayım biberonu almıyor diye. Merak ettim emzirenler ne kadar sürede emziriyor diye. Isırmasini nasıl engellerim bilmiyorum. Emzik biberon verme diyorlar alışması için. Ama ısırması çok canımı yakıyo.oyle işte deniyorum alıştırmaya.