bir_49 1 yaştan sonra devam sütü verebilirsiniz diyorlar ama ben mama veriyorum hala öğlen ve akşam yatarken
julliyettanne bir_49 sağlık ocagınızdakı hemsırenıze sorsanız daha iyi olacaktır onlar kılosu boyu normal dıyorsa ek gıda agırlıklı beslenmesı daha iyi olur bızde 1yaşında bırsktık mamayı ek gıda olarak gıdıyoruz