baharrr01 Bebeğim 2 ay 13 günlük . Mama ile besleniyor. 4 gündür sarı yeşil renginde ishal olmuş . Bu durumu yaşayan var mı doktora giden acaba . Doktora götürmek istemiyorum damar yolunu bulamıyorlar bebeğim ağlamaktan morarıyor nefessiz kalıyor