Kızlar oğlum 23 aylık, her gün parka götürmeye çalışıyoruz fakat diğer çocuklardan kendini soyutluyor. Arkadaş olsun diye uğraşıyoruz ama yok, kendi ayına yakın çocukların yanına gidiyor sonra öylece onları izliyor sadece, aşırı çekiniyor. Diğer çocuklar birbirleriyle oynuyorlar ama benim oğlum dahil olmuyor hatta bugün parkta bir kadın da dedi sizinki çok utangaç dahil olmuyor diye, iyice kafaya taktım. Bir de mesela en sevdiği oyuncağını ben elinden alsam aşırı tepki verir kızar ağlar fakat dışarıda bir çocuk bunu yaptığı zaman çekindiği için asla tepki vermiyor öylece bakakalıyor 🥺 böyle bir dönemden geçen var mı acaba? Normal mi yoksa endişelenmeli miyim? Bazen de kendimi suçluyorum ara sıra sabrım tükendiğinde sesimi yükselttiğim oluyor ondan mı böyle oldu diye. Birkaç ay önceye kadar çocukların saçını çekme vurma gibi davranışları vardı babası da o zamanlar hemen engelliyordu öyle yapmasın diye. Eşim de diyor acaba biz o zamanlar fazla tepki verdik diye mi şu an böyle oldu. Napabiliriz bilmiyorum çok aklıma takıldı bu konu 🥺