minikpanda73 biz sürekli gidiyoruz denize girince aşırı yoruluyorlar. Genelde çadır götürüyorum ama denizden sonra bir şeyler yiyince kucağımda uyuya kalıyordu o aylarda. Çadıra yatırıyordum. Şuan şezlonga uzanıyor direk uyuya kalıyor 23 aylık🤦🏽♀️😂😂 çok bir şeye gerek yok yatabileceği yer olsun direk uyuyorlar yorgunluktan.
Yukarıdaki arkadaşların dediği gibi sallama falan hiç yapmadım ben. Normalde çok zor uykuya geçer. Şezlongta biraz masaj yapınca yorgunluktan bayılır genelde. Ama sese alışık değilse kısa süre uyur. Benim oğlum evde çıt sesine kalkar ama bebek arabasıyla dışarıda sürekli uyuttuğum için çok kalkmıyor denizde. Bir de mesela su sesi falan güzel uyutuyor.