1 ay 3 günlük bebeğim var son iki gündür canımızı çıkardı. Sabah 9a kadar çok güzel gece 2-3 saat arayla uyumuştuk. Sonra bir kalktı 10-15dk en fazla yarım saatlik uykularla ağlama krizleri, memede durma isteği daha yeni uyudu. Banyo yaptırdık normalde dayanamaz daha giydirirken gözü kapanır. Ama yoook eşim zorla uyuttu hala mızmızlanıyor ses çıkarıyor. Gaz desek yok çıktı ve ağlamasından belli yalandan ağlıyor. İlla memede durucak. Emmese bile meme burnunun ucunda durucak… çok yoruldum. Epidural yüzünden zaten bel ağrım var üstüne migrenim tuttu yetmezmiş gibi bir göğüsümde de mastit başladı sanırım. Bizim gibi yaşayan yada yaşamış birilerinin tecrübesine ihtiyacım var. Eşimde sabır deseniz yok gelmiş anamımı ananımı çağırırsan çağır yeter sustursunlar şunu diyor. Onlar napıcak çocuk emmek istiyor! He birde emzik tutmuyor. Bütün markaları denedim en dandiğini bile yok dudağına değdiği gibi anlıyor başlıyor ağlamaya çocuk. Biberon başlığıda denedim onlarıda öğürüyor. Napıcağımızı şaşırdık açmadığım dualar pişpişler saç kurutma makinesi kalmadı..