Glcnatmc27 Kızlar bebeğim 38 günlük oğlum oynarken oyuncağı başına düşmüş başı morardı şişti kusma herhangi bir şey yok ne yapmam lazım eşim işten geliyor hastaneye gidicem ama bir şey olur mu çok korkuyorum
yesimmmmmmm Glcnatmc27 korkmayın birşey olmaz ama götürün yine de hastaneye ilk 5 6 saat kusma olmazsa daha da bişey olmaz Allah’ın izniyle benim oğlumda kafa arka üstü fayansa düştü çok fena korktuk 5 6 saat bekleyin dedi doktor kusma olmazsa sıkıntı yok dedi umarım sizinde öyledir
birkucukmutluluk1 Glcnatmc27 öncelikle geçmiş olsun bebeğiniz çok küçük olduğu için şişlikte varmış bir göstermenizde fayda olur tabi nolur nolmaz
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Glcnatmc27 korkma canım bir şey yoktur inşallah korkunun sana ve ona bir faydası yok soğukkanlı ol
Glcnatmc27 Kızlar inşallah bir şey olmaz kafayı yemek üzereyim düşünmekten çıldırıcam nasıl olır diye sadece mutfağa gittim bi anda hersey oldu