yesimmmmmmm Bende tefal şarjlı süpürge var berbat ya hiç bişeye yaramıyo em iyisi eski usül olsun dedim hemde pratik olur diye fantom sipariş ettim kullananlar memnun mu
mihra10 yesimmmmmmm bende kullanıyorum çok memnunum çocuk yere bişey döküyor kırıntı oluyor hemen aç süpür kolaylık oluyor
12109623 yesimmmmmmm Bende kullanıyorum çok memnunum kırmızı ve gri olanın çekimi çok iyi ama siyah olanın çekim gücü çok zayıf
yildizkaradag yesimmmmmmm ben de kullanıyorum çekim gücü vs çok iyi ama bir yerde arka hava filtresinden tozu dışarı bıraktığını okumuştum hiç dikkat etmedim öyle gözle görülür bir toz çıkarması yok ama bir ara karanlıkta flaşla deneyecektim şimdi postu görünce tekrar aklıma geldi 😂