Kızlar bebeğim 2 aylık ve 1. Aydan beri az az hırıltısı oluyordu şuan nefes alamıyacak kadar ilerledi nefes alıp verdikçe hırıltı sesi geliyor balgam gibi düşünün atamıyor da bugün acile götürdüm asistan çok genç bir kız cigerini dinledi ciğerinde bişi yok bunada yapabileceğim birsey yok fizyolojik serum yazayım burun aspiratörü ile temizleyin burnu tıkandıkça dedi ama ekledi işte devam ederse büyük bir hastahaneye götürün bazen kalıtsal olarak böyle şeyler yaşanıyor fazla balgam üretiliyor ve genizi tıkanıyor dedi ben baya korktum böyle birsey yaşıyan varmı böyle birseyi