Kendimi sürekli bagırarak ifade ediyorum netedeyse 1 senedir böyle ve son zamanlar iyice arttı yani 4 yaş oğlum var hiçbir şey dinlemiyor normal olarak bend esürekli bagırarak çözüm buluyorum ama hiç istemiyorum bunu yapmak çünkü farketmeden çocugumda bunu travma yaptım özgüvensiz içe kapanık çekingen stresi yönetemeyen korkan biri oldu çok üzgünüm
Kendim için psikiyatriye randevu aldım ama çocugum ben düzeldimi değişir mi nasıl onu değiştiricem kendine güvenen özgüvenli korkusuz biri haline getirebilirim