Gbln 2.ci hamileliğimi yaşıyorum ama ilki gibi değil çok zor geçiyor miğde bulantıları halsizlikler ara da karın ağrıları çok duygusalım kolumu kaldıramıyorum daha daha neler bitkin hissediyorum kendimi sizde böyle misiniz ?