Kızlar,
Bir kızım var 20 aylık ve 3 aylık gebeyim araları 2 yaş olacak.
Büyük kızımın kendi odası var 8 aylıkken odasında uyumaya başladı.
Şimdi bir kızım daha olacak acaba ona ayrı mı oda yapsam daha rahat ederler aynı odada mı?
Evim 4+1 misafir odasını küçük kızıma yapabilirim ama emin de değilim. Sizin tecrübelerinize ihtiyacım var.