Kızlar iyi akşamlar, 30 aylık kızım 12 gün önce tuvalet eğitimine başladık ben hazırdım o da bezini çıkarıyordu söylüyordu çişi gelince baya sinyaller olunca basldik ben klozet adaptörü aldım ilk üç gün kızım her yere yaptı zaten kendimi hazırladığım için hep guzelce anlattım bu arada gece gündüz kestim gece götürüyorum yaparsa yapmıyor yapmazsa zorlamiyorum bir kere kaçırıyor geceleri ama kakasını hiç tutmadı hep altına yapıyordu bu ara onu yakaladım artık ben getirirsem yapıyor klozete çişini de şöyle arada söylüyor ama getirince varsa hep yapıyor severek gidiyor tuvalete yani gitmeme sorunu yok ama kendi günde 2-3 defa belki söylüyor ya da yapınca söylüyor yoksa altına kaçırıyor sizce şuan ilerlememiz nasıl daha iyi mi durumda olmamız lazımdı anlamadım ilk çocuğum tecrübem de yok🥹
Sizler nasıl başladınız ve ilerlediniz?