sineminincisi Arkdaşlar bebeğim 7 aylık olmak üzere pekmez veya öz almayı düşünüyorum hangisini almalıyım . Dut üzüm keçiboynuzu
organikirmik sineminincisi üçünü de aldım og’den öz olarak. Pekmezden daha iyi zaten pekmez almayın bence. Şimdilik dut veriyorum sadece, tahinle falan daha iyi gider onu kullanmadığım için henüz diğerlerini de açmadım