Anneler 8 gün oldu ve ben tamamen içgüdüsel hareket ediyorum. Asla anlamıyorum açlar mı toklar mı diye. Normalde doktor 2 saate bir meme her 3 saate bir mama dedi ama birinin iştahı iyi güzel emiyor ve yiyor. Diğerini zorla mama ile besliyoruz. Bazen besleme rutini 2 saati buluyor çünkü en az yarım saat memede kalmalarını ve emmelerini istiyorum. Ve sanki bu hiç bitmeyen bir döngü oluyor. Sizin tecrübeler ve deyimleriniz neler benimle paylaşır mısınız?