28 aylık kızıma tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum. Çişi geldiğinde kendisi lazimliga gidiyor bazen oturuyor ama yolda yarısını yapmış oluyor bazen de tamamını yapıyor lazimliga yani iyi gidiyor aslında. Gece ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kaldirayim mi yoksa altını mi sarayim