Maalesef bu illet bizde de 3 aydır var xabion, kükürtlü vazelin, stafine, dextrocin hepsini kullandık ama bir işe yaramadı anlık kaşıntılarını geçiriyor ama onun dışında yaralarına hiçbir etkisi olmadı. Kıyafetlerini 90 derecede yıkıyorum çarşaflar her gün değişiyor. Ne yapacağımı şaşırdım kesin çözüm bir şey yok mu lütfen bilen varsa yazsın 😣